وب مهر Options

Wiki Article

سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) ۱۹ شهریور م ه ر د ا د

جمعي از استادان علوم سياسي دانشگاه‌هاي قم صبح سه‌شنبه با رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار كردند.

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

یکی از موضوعات مهم در مورد مهر شرکت، تغییر مهر شرکت است. ازآنجایی‌که مهر باید در زیر اوراق مهم به خصوص اسناد و اوراق بانکی درج گردد، باید هرگونه تغییر در مهر شرکت به بانک اطلاع داده شود.

بالاخره یك نفر عقیده‌ دیگری در یك مسئله‌ خاصی دارد؛ اینجور نیست كه در مبانی و اصول اختلافی وجود داشته باشد و به نظرم نمی‌آید اینجوری باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: «من قبل از شهردار شدن آقای قالیباف به دنبال بازنشستگی بودم. من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم، اگر قرار بود به خاطر این شایعات برکنار شوم از همه پست های خود برکنار می شدم در حالی که من الان عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم و براساس درخواست قبلی بنده که الان در اختیار دکتر کرباسیان است.»

هاشمی رفسنجانی به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اشاره كرد و گفت: در آغاز سال تحصیلی این اقدامات می‌تواند ارزشمند باشد و باید از مبهم بودن فضا جلوگیری كرد و از اقدامات مبهم خودداری ورزید.

یکی از مندرجات در مهر شرکت، نام شرکت به‌صورت کامل است. برای مثال اگر شما یک شرکت تضامنی دارید باید نام شرکت را به‌طور کامل قید کنید و از حذف قسمتی از نام شرکت تحت عنوان و شرکا و … خودداری کنید.

این جناح می خواهد به هوادارانش بگوید همان طور که ما از اول گفته بودیم، جنبش سبز در پی انقلاب مخملی بود و این اعترافات نیز صحت ادعای ما را به اثبات می رساند.

 افراد برای گرفتن مشاوره از وکیل مجبور هستند که وقت زیادی را صرف کنند و شلوغی و ترافیک راه را تحمل کنند تا در نهایت بتوانند به وکیل دسترسی پیدا کنند.

 به این صورت افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و این گونه بیشتر از قبل شناخته می شوید.

حال چرا اینجوری است ... " مجیدی در این لحظه ناگهان بغض كرد و با صدایی اشك آلود خطاب به آقا گفت :

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از مشاورین مجموعه ثبت یار مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 طی ده روز گذشته و پس از برگزاری جلسه پنجم دادگاه حوادث پس از انتخابات كه با شیوه جدید و منطبق بر قانون و بر خلاف جلسات قبل برگزار شده بود، فشارهای پنهان و آشكار زیادی بر قوه قضائیه جهت عقب‌نشینی از اجرای قانون و ادامه تخلفات در برگزاری دادگاه وارد می‌شود.

Report this wiki page