webmehr for Dummies

Wiki Article

وي گفت: عظمت بيت در استقلالش است و حفظ آن هم جزء واجبات اعضاي بيت است؛ بيت امام بايد از هرگونه تهمت فاصله گرفته و گرفتار برخي جريانات زودگذر نشوند.

رهبر فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) سی سال پیش در روز ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هم‌زمان با شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان در پیامی، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» تعیین کرد و عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به همبستگی اسلامی در این روز بزرگ به منظور حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فرا خواند.

این را هم بدانید که اگر من در مسیر تحقیق خود به نتیجه ای خلاف نتیجه سابق در خصوص صحت و سقم ادعاهای یکی از شاکیان نیز رسیدم، خود پیش قدم بودم و تصحیح لازم را انجام دادم، از جمله در مورد سعیده پورآقایی که برخی تحقیقات تکمیلی من ناقض گفته های پیشین بود و از این رو تصحیح لازم از سوی خود من و هیات پیگیری، صورت گرفت. به هر حال اما این دوجلسه گذشت و من در پایان با اشاره به مورد دردناک دیگری که به تازگی گزارش آن به من رسیده بود گفتم که همچنان درصدد پی جویی جوانب این ماجرا هستم و اسناد آن را نیز پس از تحقیق کامل ارائه خواهم کرد.

اکنون پرسش ما از هر نهاد یا شخصی که در این آدم ربایی‌ها نقشی دارد تنها یک جمله است! آیا عبدالله مومنی زنده است؟

این پیشنهاد را دادم و رفتم و جلسه ما با کمیته منتخب به خوبی خاتمه یافت. اما فردای آن روز ورق برگشت. جمعیتی با حکم دادستانی آمدند و به دفتر من حمله آوردند. آنجا را مورد تجسس قرار دادند و به تجسس در وسایل نیز بسنده نکردند که حتی نوشته ها و نامه های شخصی و چکها و اسناد خصوصی من را نیز مورد تجسس قرار دادند و بردند. آخر امر نیز دفتر را پلمپ کردند و به آذوقه ای که به رسم هرساله برای اطعام مساکین در انجا انبار کرده بودم نیز توجهی نکردند و آنها را نیز مشمول توقیف خود قرار دادند و آقای داوری سردبیر سایت حزب اعتماد ملی را هم دستگیر و با خود بردند. کار پلمپ دفتر شخصی من تمام نشده بود که دفتر حزب اعتماد ملی را نیز که من دبیرکل آن هستم مورد تجسس قرار داده و وسایل و اسناد یک حزب ثبت شده در ذیل قوانین جمهوری اسلامی را نیز برخلاف قوانین کشور ضبط و سرانجام دفتر حزب را هم پلمپ کردند. به اینها نیز بسنده نشد که دکترعلیرضا بهشتی فرزند مرحوم آیت الله بهشتی و مهندس مرتضی الویری با آن سوابق انقلابی و داشتن سابقه نمایندگی مجلس و شهرداری تهران و سفارت جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی را نیز بازداشت کردند و دفتر موسسه نشر آثار مرحوم بهشتی به عنوان یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی هم در جمهوری اسلامی پلمپ شد.

این روزها شاهدیم كه صداوسیما و برخی رسانه‌های جریان حاكم اقدام به انتشار مطالبی می‌نمایند كه تا قبل از اثبات صحت و سقم آنان، در حكم اكاذیب بوده و منتشر كننده آن، دست‌كم، ناشر اكاذیب و معاون در افترا، به جهت انتشار غیرقانونی آن‌ها خواهد بود.

پاسخ کوتاه سئوال شما این است که ممکن است در آینده نزدیک آقای هاشمی از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته شود.

امام خمینی(ره) چند روز پس از صدور این پیام تاریخی در سخنرانی مهمی در جمع اقشار مختلف مردم به تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در شهر قم با تکیه بر آموزه‌های دین اسلام به‌ویژه وصیت امیرالمؤمنین علی بن‌ابی‌طالب(ع) مبنی بر ضرورت دشمنی با ظالم و حمایت از مظلوم و با تأکید بر این که «روز قدس» یک روز جهانی است، فرمود: «روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است… روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. … روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد … و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود.

هر وب سایت فروشگاهی باید یکسری امکاناتی را داشته باشد. این امکانات میتوانند شامل:

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

این‌گونه اعمال بر اساس قوانین جاری كشور جرم محسوب می‌گردد. مطالبی كه در این ایام بدون طرح و اثبات نزد مراجع قضایی تحت عنوان اقاریر و اعتراف ایراد می‌گردد و به بهانه‌های مختلف به نمایش درمی‌آید. به دستاویزی غیرقانونی برای هتك حرمت مكرر از سوی عده‌ای مشخص بدل گشته است.

 موکلین بتوانند از طریق آن به طور کامل با شما آشنا شوند.

To incorporate new subsections, locate and click the sort of written content you wish to add in the options list on the correct aspect on the web page (clearly show me).

نمی دانم تا چه حد از آنچه که در جلسات ما با کمیته منصوب جنابعالی برای پیگیری حوادث اخیر گذشت با خبرید. برای آگاهی مردم و همچنین شما عرض میکنم که ما دو جلسه با آقایان محترم "خلفی ، محسنی اژه ای و رئیسی" داشتیم که این جلسات به صورت مطلوب و مناسبی نیز پیش رفت و در آنها گوشه ای و تعدادی اندک از اسنادی که نشانگر برخی اتفاقات ناگوار و غیرقابل بخشایش در روزهای پس از انتخابات بود ارائه و بازگو شد. در جلسه اول سه سند درباره سه نفر همراه با سی دی و مدارک لازم ارائه شد که نشانگر تجاوز و شکنجه و برخی اعمال رخ داده بر دختران و پسران در بازداشتگاههای مشخص و نامشخص بود. علاوه بر ارائه این سه سند، اشاره ای نیز به صورت شفاهی به اتفاقاتی شد که برای دو دختر یعنی ترانه موسوی «واقعی» و سعیده پورآقایی رخ داده بود. جلسه دوم نیز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و حدود سه ساعت نیز به طول انجامید و در این جلسه نیز در کنار بحث های فراوان، من سندی جدید ارائه کردم البته با این قید و شرط که نباید به واسطه این افشاگری و حق خواهی، برای آن فرد و خانواده اش اتفاقی رخ دهد؛ اتفاقاتی از آن دست که پیش از این و در زمان مسئولیت دادستان سابق تهران برای یکی از افرادی که من به عنوان سند معرفی کرده بودم پیش آمد و برخی مشکلات خانوادگی و شارهای جدید مترتب بر آن خانواده شد.

Report this wiki page